Varför Volvoförare är mindre värda människor

Min mor lärde mig en väldigt viktig tumregel när jag skulle börja övningsköra.

"Passa dig jävligt noga för Volvobilister" om man bara höll sig till den regeln, så skulle man klara sig utan problem i trafiken.
Å tänk så rätt hon hade, för är det nån som inte vet hur man kör i trafiken så är det alltid en Volvo. Det är därför Volvo bygger så krocksäkra bilar. De känner sina kunder väl...

Här har då min vän Jennie försökt att fickparkera sin Volvo, lägg märke till att ingen bil har vågat parkera bredvid.

I rest my case. Borde inte Volvo bli ett svärord istället? Nästa gång jag lackar på nåt ställer jag mig och vrålar "Volvo oxå!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0