Bilder från igår!

Vi spelade snabbt bort onödigt mycket pengar på Grönans alla nitlotter, speciellt sparade till oss.

I väntan på att världens längsta kö ska krympa undan så att vi oxå fick slungas runt i bläckfisken. (Där har ni en mening jag aldrig trodde att jag skulle behöva använda...)

Theo var grymt avundsjuk på den här stiliga herren och hans struts, "En sån dräkt vill jag oxå ha" gnällde han. Mmm... nåt dom kanske skulle kunna börja servera i på caféet?


Det tog 30 minuter att komma längst fram i korvkön, vilket var underligt då personalen inte ens ville spruta på senap och ketchup på vurrarna. Fick man göra själv. Ja ja, dagens ungdom, på min tid...


I väntan på att åka Nyckelpigan... All heder åt Theo, det är faktiskt väldigt svårt att se manlig ut i kön till den här attraktionen...


Theo var övertygad om att Lucas inte skulle våga åka nycklepigan själv, men väl framme visade det sig att det kunde han visst, så Theo fick sitta bredvid en annan skamsen mamma och åka fyraåringarnas favorit Lilla Nyckelpigan. Folk måste trott att de var på världens kassaste date, hi hi!


Ja, alltså, det syns inte så bra, men det är Casper som hänger med huvudet i det här hissnandes Fritt Fall á la 10 meter. Theo sitter som en hösäck snätt bredvid och mår dåligt och Lucas syns inte, men det sjukaste av allt är ändå tjejen framför kameran, är inte vi sjukt lika?! Jag trodde att jag glidit ur min egen kropp och tagit ett bisarrt familjefoto. Men sen såg jag att det inte var så, jag skulle trots allt aldrig placera handväskan så att axelremmen hamnar mellan brösten. Ytterst tantigt...

Bra dag? Japp! Helt panka? Japp!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ha ha, jag trodde faktiskt att det var du. Värsta tvillingen. Tänk va mycket kul ni skulle kunna ha ihop när ni lurar världen :-)

2010-08-09 @ 16:13:58

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0