Som två billiga luder...

Märker ni att vapnen vässas, glåporden haglar, och svamlet blir allt värre?

Det är en månad kvar till valet och både Fredrik och Mona beter sig som billiga krogragg för att få folk att rösta på dem. Som två billiga sprutluder raglar de omkring på varsitt litet podium och lovar och lovar och lovar. Moderaterna lovar att regera som socialdemokrater och sossarna lovar att regera Sverige som moderater.

Fredrik: Ni kommer ändå inte att märka nån skillnad, så snälla snälla rösta på oss den här gången!!

Mona: Ni kommer ändå inte att märka nån skillnad, så snälla snälla rösta på oss den här gången!!

Jag blir spyfärdig, skärp er för fan, kunde jag rösta på den jag ville skulle följande människor stå högt på mn lista;

Charlotte Perelli Partiets Vallöfte;

Jag lovar att se till så att högklackade skor blir obligatoriskt, märkeskläder åt alla, att ta med ungarna på jobbet kommer bli fullt tillåtet, förmögenhetsskatten slopas helt dessutom kommer alla svennar att tvingas träna minst 4 timmar i veckan på gym. Att klä sig fult ofentligt kommer att bötfällas av speciella klädpoliser.

 


Magnus Uggla partiets Vallöfte;

Jag lovar att alla ska få rocka loss på arbetstid peka finger åt chefen utan att denne ska kunna göra ett skit åt saken, samt komma hem till överdådig lyxvilla där man genom att bara trycka på en enkel fjärrkontroll kan trolla bort överjävliga grannar och gnälliga ungar.

 


Dominika Partiets Vallöfte;

Alla får göra som dom vill, men om man vill göra något stort av sitt liv, tjäna galna pengar tex,så ska inget litet pissigt skatteverk komma och sno stålarna ifrån en, kvinnor kommer att gå i obligatoriks karriärsskola, vill man vara full på arbetstid vill det till att ens kollegor ställer upp på det också annars blir det ju inge kul, diamanter åt alla.

 


Bert Karlsson Partiets Vallöfte;

Håll bara käften och gör som jag säger så ordnar det sig



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0