Tycker ni att hon är snygg?

Ni skulle bli galna va, om ni kom hem och hittade henne och er man framför brasan? Då ska jag berätta en hemlis för er, det kan hon mycket väl göra om ni inte sköter er, det här är nämligen en av marknadens förnämsta uppblåsbara Barbara!

 

Dockan är gjord i vax och priset börjar från 250 000:- men då får köparen själv bestämma mått, ögonfärg, hårfärg, vilket kap! Jag undrar vad Theo betalar för mig, det blir nog mer än 250 000:- i alla fall. Vill ni se en till? Klart ni vill

Jag är lika fascinerad som äcklad, jag menar hur gör killarna rent dem?? Vissa kunder klär tydligen upp sina dockor i vackra aftonklänningar och sitter och äter middag med dem hemma i lägenheten innan de... skrider till verket så att säga.

Fråga; Vart går egentligen gränsen för otrohet? Är det här bättre än att han ligger med sekreteraren, eller är det här ännu mer perverst? Hur som helst, visst är de kusliga, så verkliga och så... perfekta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0