The moment of truth!

Nu har ni väl alla gått och fnulat på vad Sara & Pontus skickade till mig och Theo. Min vän Natta är nu så spänd och förväntansfull att jag bara måste avslöja det. Jag kan säga som så att det var både sexigt, smutsigt och syndigt. 

Det var det bästa, bästa någonsin.

Trumvirvel.....

Det var ca 400 bilder från svensexan och möhippan!!! Shit vad jag har skrattat, vilka bilder, vilka onyktra människor och vilken superkamera som har fångat alla dumheter, love it!

Här får ni ett axplock;

Theo fick springa runt i den här mycket diskreta och klädsamma björndräkten för att smälta in extra fint i skogen.

Jag vet inte varför, men visst är det lite sexigt med män i camo kläder. Män i björndräkt oxå ;o)

Om jag har förstått Theo rätt, så ska jag vara glad att de inte hade riktiga puffror...

Ut till havs!

Mange, Theo, Albin...

Andreas, Niclas och Tony

Theo kom i flytvästen och gör sig redo...

Theo ska precis hoppa, dessvärre fångades det inte på bild...

Jag måste ju visa ett hopp som fastnade på bild, här åker Fredde, han var liiite vassare än dom andra...

Vi är ju rätt lika på det sättet, håll upp en kamera framför oss, så poserar vi så sexigt vi kan...

Här är vi efter vår lektion...

Vi var väldigt duktiga på att bli fotograferade.

Smilla & Annika posade.

Sen avslutade vi ju allt med magisk skönsång.

 

Tusen tack Sara & Pontus för detta, så himla jättekul att se på i efterhand!!

Jag får lägga upp fler bilder senare, jag fick ju 400, ha ha ha!


Kommentarer
Postat av: Nate

Wwee super bra present ju!

2010-08-21 @ 17:06:58
URL: http://onlynate.wordpress.com

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0