Saker som retar upp mig enormt

1) Parkeringsvakter.
Förklaring:
Parkeringsvakter är de förbittrade små människor som vägrar att komma över det faktum att de sumpade uttagningen till polishögskolan och borde gå vidare med sina meningslösa liv, men dom jävla asen vägrar! Extra provocerande är de när man står på en helt tom parkering, perfekt i sin ruta, inte en människa i hela centrum och råkar komma en kvart försent till sin helt ensamna bil, det brukar kosta ca 500:-

2) Klistermärken på frukt.
Förklaring:
Jag tillhör dem som gillar att äta äpplen. Däremot gillar jag inte att äta klistermärken. Det är äckligt.

3) Patrik Isaksson.
Förklaring:
Jag vet inte varför, men jag verkligen avskyr honom. Det kan vara för att han i ett milt pinsamt ögonblick i programmet Så Ska Det Låta sa att han är lite vassare än Tommy Körberg på att sjunga, det var inget skämt. Sen dess, Ggrrrrr!



4) Provrumsbelysning.
Förklaring:
Man skulle ju tro att butikerna ville sälja sina kläder, men tydligen får de en pervers kick av att låta sina kunder känna sig extra, bleka, feta och dallriga i deras urusla provrumsbelysning.

5) Pigor
Förklaring:
Jag har aldrig riktigt förstått varför vi avskaffade pigorna. Jag skulle gott kunna tänka mig att ha ett par stycken som hjälpte till här hemma.

Glömde jag något?



Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0