Om jag ser en köttbulle till...

Jag är så himla less på att stå och rodda mat hela tiden. Frukostbuffé, lunch, mellis och middag. Varför??? Det är ta mig tusan det enda jag gör det här sommarlovet, det finns alltid någon som vill äta något, detta något kan aldrig vara en lättskalad morot, utan måste alltid vara så avancerat som en köttgryta, helstekt lax på en bädd av sparris, kyckling i gräddsås med potatis, och när väl all mat är lagad så är det ingen som är specilellt hungrig. Jag blir galen!!!



Mina barn äter ju dessutom bara köttbullar, köttbullar med makaroner, köttbullar med mos, köttbullar med spagetti, köttbullar med ketchup. Om jag ser en köttbulle till så får jag psykbryt och flyttar hemifrån. Sen kanske Mary Poppins kan komma och ta över här hemma?

Dagnes mantra: Om två veckor börjar skolan och då slipper jag det här. Om två veckor börjar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0