Men vad är det för värld vi lever i????

Vad tycker vi om detta;



Korteza är 11 år och har precis fött sitt första barn, hennes man som hon just gift sig med är 19, (och det är väl en klen tröst förvisso att en förundersökning har inletts mot honom) men vad är det för fel på folk? Ingen 11 årig flicka vill väl ha sex över huvudtaget. Inte ens om hon går i en romsk-skola eller?

Jag blir så äcklad av den här bilden att jag måste kräkas lite rakt ner i Aftonbladet. Snacka om barnövergrepp. Både mot den stora och den nyfödda flickan.

Då är det nästan bättre att titta på Theos favoritprogram som går nu och idag handlar om hur man faktiskt gör en potatisskalare. Mmmm spännande....

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0