Just nu fantiserar jag om...

...en till liten Ludde hund. Jag måste säga att Ludde är den perfekta familjehunden, han är liten och snäll och gör nästan alltid som man vill. Så nu vill jag ha en till fast i en annan färg, för de är ju så söta så man dör;



Men det får jag inte. Theo vill ha en stor hund nästa gång, en maskulin ståtlig vakthund som kan skrämma slag på ohyfsade grannar som klipper gräsmattan halvsju en lördag morgon, eller står och eldar när det är totalt eldningsförbud. Luddes talang är ju mest att vara söt och otroligt bortskämd av alla grannarna. Dock inte så skräckinjagande.

Såhär ser alltså vår nästa familjemedlem ut.

Fast den här hunden är ju också fin. Men jag undrar om man kan ha rosa koppel och hundbajspåsar till en sån här? Känns inte helt rätt kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0