Hörni era facebook-töntar...

...nu får ni skärpa er lite, hotta upp era bilder och skriva något snaskigt så att jag förstår poängen med ert facebook slit. Jag har just smygit mig in på Theos konto, och jag är inte road.

Nån har hackat grönsaker, nån har feber, nån har ingenting. Nähä, jaha, ska jag bli imponerad av det tycker ni? Om ni ska ha facebook så får ni fasen blotta era innersta tankar, lägga ut nakenbilder och berätta minst en sjuk hemlis om dagen, jag är så uttråkad så att jag dör.

Ni har alla gjort mig väldigt, väldigt besviken idag. Skämmas, det borde ni alla!

Kommentarer
Postat av: SaraK

Gå in och kolla igen har lagt upp något väldigt intressant i min facebook status!

2010-08-02 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0