Här ska smekas!!!

Vi önskade oss egentligen inget speciellt till bröllopet, så länge gästerna dök upp med svindyra presenter så var vi liksom nöjda, och gissa vad, våra gäster levererade som aldrig förr!
Det var därför inga fattiga människor fick komma, he he!

Jag ska strax lägga upp lite sköna bilder, men en stor present som vi fick av väldigt många tillsammans var kosing till smekmånaden, så nu är den bokad och klar.

Sist vi var där såg vi ut så här...


Vi ska faktiskt åka tillbaka till vårt favoritland Turkiet, jag har varit där flera gånger och jag älskar det! Det är varmt, alla turkar är så trevliga och märkeskläderna är asbilliga, Dior, Gucci och Prada här kommer jag, eller ska jag säga Diur, Gussi och Proda (som märkeskläderna märkligt nog heter i Turkiet) här kommer jag!

Nu blir ni avis va?

 

Spontan pose i gröngräset.

 

Vi åker den 11/9 med alla barnen och är borta en superskön vecka, självklart har vi sett till att barnen fått ett avskilt sovrum. Här ska smekas!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh så härligt med smekmånad...så snart också. Ni kan nog behöva få komma bort och vila upp er ordentligt efter allt planerande och fixande inför bröllopet.

Ha ha , jag måste hålla med, det är väldigt underligt att deras märkesvaror stavas annorlunda...;-)

2010-08-30 @ 13:51:12

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0