Har inte hänt ett smack...

... Jag har varit i Haninge idag med Jennie och Hugo och handlat massa kläder. Jag insåg att sommaren är över och att sist jag hade höstkläder på mig så var jag gravid. Känns som om det är dax för lite nytt, även om Theo protesterar, han har till och med krävt att jag ska jobba 3-4 timmar nästa vecka, naturligtvis ska jag försöka slingra mig, jag har ingen aning om hur det ska gå, men med lite tur så dyker det upp en finnig praktikant som glatt tar mitt skift...?



Jag har precis kollat dagens tidningar och allt är som vanligt idag, politikerna försöker bjuda över varann och Anna Book har gråtit ur i medierna om att maten var dålig på Fångarna på Fortet, jag förstår ingenting, skulle inte hon banta? Hur som haver så står det att enormt många halk-olyckor sker i samband med svampplockning, enormt många, så gissningsvis har det inte hänt ett smack idag som är värt att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0