Fredagen den 13

Valde mina flickvänner att röva bort mig på bus. Vi började dagen med att äta lunch och rita av Theo, jag blev också mycket proffissionellt stylad både med smink, hår och klädsel, jag såg ut som en, ja, ni ser ju själva...

Jag gör en variant av att sätta svansen på grisen, går rätt bra.

Sen åkte vi ut till den här damen och lärde oss väldigt viktiga trick. Väldigt viktiga trick!

Som en rysk ho.. isprinsessa...

Sen blev jag med ögonbindel utkörd till stekarna i Saltsjöbaden.

Danne och Annika var värdpar, Annika såg till så att alla hade det bra, Danne såg till så att ingen berusad flicka drunknade.

Isabelle & Kajsa

Sarah ville åka Hell-Raiser

De hade en liten överaskning också. Jag fick prova det som Theo tycker är roligast i hela världen.

Man blir fastspänd i fötterna på en wakeboard bräda, sen dumpas man ute i havet omgiven av sälar och hajar och sen ropar Danne glatt;" Okej, när jag gasar som ett svin med båten så försöker du att följa efter, ok?"

Och så här såg det ut den mesta av tiden. Man ligger och guppar i havet medan alla ens vänner dricker champagne på bryggan. Nu vill ni väl se en bild där jag står upp och surfar på vågorna. Det finns ingen.

Okej, nog med badande och bastande, efter att ha druckit mellanmål i timmar var det dax för middag.

Naturligtvis hade de ordnat kläder i form av ett klassikst mormors nattlinne som jag bar hela middagen, som de också krävde att jag skulle ha på mig på bröllopsnatten, för att sätta nivån för Theos framtida sexliv. Efter midnatt hade vi ett kareoke race. Madde vann. Det gör hon alltid.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0