Det händer just nu

Jag har sagt det förr, men jag säger det ingen, dom danska Hollywood-fruarna rockar!



Maken; Älskling jag tog mig friheten att vinkla några fotoramar åt ett annat håll. (De har ett bord med ca 40 fotoramar på)

Kirsten: Vad sa du att du gjorde sa du?! Men älskling, nääää, så här kan du ju bara inte göra, nääää, jag gillar det inte, vinkla tillbaks dem. Men vad har du gjort!?!!!

Maken: Öööh...?

Kirsten: Du har ju flyttat på Ludwig! Är du inte riktigt klok?! (Ludwig är en guldfisk som bor i ett litet litet akvarium).

Maken: Ööööh, jag tyckte att det kanske inte spelade så stor roll....

Kirsten: Herre Gud, ser du inte hur stressad han är? Han är ju nästan chockskadad!
(Sen lyfter hon upp akvariet och stormar ut ur vardagsrummet, fast med firren var det nog ingen fara, han var som fiskar är mest. Astråkiga.)

Jag tycker att det är fantastiskt, så det är såna här saker man bråkar om, om man har galet mycket pengar. Good to know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0