Å nej! Jag är gravid...

...Det är den enda förklaringen jag har till mitt elendiga tillstånd. Kilona sitter fast, jag kräktes upp bantningsmaten i morse och jag känner mig redo att mörda någon. Allt sånt här är för mig mer än väl bevismaterial på att jag ligger jävligt risigt till.
Skjuten men inte träffad.

Jag ser framför mig hur jag får tvillingpojkar, sen separerar jag och Theo för att ingen av oss står ut med så många barn, de härjar och river ner inredningen, jag blir allt fetare och olyckligare. Den ömma modern förvillar sig slutligen ut i trädgården där hon spontant hänger sig i ett äppelträd.

Mmmm, inte helt lockande.


Fast nu är jag inte gravid. Jag vet det eftersom jag är nybliven tablettmissbrukare av mina p-piller. Jag älskar varje litet piller som jag inte glömmer bort att ta och utdelar mindre kärleksförklaringar till dem för varje vecka som går utan att jag blir på smällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0